Προγραμματισμός Η/Υ

Κωδικός Μαθήματος:

MM001Υ04

Εξάμηνο:

Α' Εξάμηνο

Κατηγορία:

ΜΓΥ

Ώρες:

5

Μονάδες ECTS:

5.5

Σύνδεσμος στο eClass:

https://moodle.uniwa.gr/course/view.php?id=2267


Μαθησιακά αποτελέσματα

Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, ο φοιτητής / η φοιτήτρια θα είναι σε θέση να:

  • Χειριστεί το ολοκληρωμένο περιβάλλον ανάπτυξης εφαρμογών
  • δημιουργήσει μια γραφική διεπαφή με σκοπό την εισαγωγή πληροφοριών
  • να διακρίνει τη πληροφορία που θα πρέπει να κωδικοποιηθεί στα πλαίσια ενός προβλήματος και να επιλέξει τους κατάλληλους τύπους δεδομένων για την αναπαράσταση της
  • να διατυπώσει τρόπους επίλυσης απλών αλγοριθμικών προβλημάτων
  • να χρησιμοποιήσει τις έτοιμες συναρτήσεις από τη γλώσσα προγραμματισμού
  • να χρησιμοποιήσει τα εργαλεία αποσφαλμάτωσης για τον εντοπισμό και τη επιδιόρθωση σφαλμάτων στο κώδικα ενός προγράμματος
  • εργαστεί μόνος/η του/της ή να συνεργαστεί με συμφοιτητές ή με μηχανικούς σε θέματα ανάπτυξης εφαρμογών.

 

Γενικές ικανότητες

  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία

 

Περιεχόμενο του μαθήματος

Εισαγωγή στον Προγραμματισμό και την Πληροφορική, Τα βασικά στοιχεία ενός προγράμματος και το περιβάλλον ανάπτυξης μιας εφαρμογής, Τύποι δεδομένων, μεταβλητές, τελεστές και εκφράσεις, Εντολές ελέγχου ροής, Εντολές επαναλήψεων Πίνακες (μονοδιάστατοι και πολυδιάστατοι πίνακες), ταξινόμηση και αναζήτηση τιμών, Συναρτήσεις και λειτουργίες, Κλήση μιας συνάρτησης με τιμή και αναφορά, Ανάγνωση και αποθήκευση τιμών σε αρχείο, Σύνθετες δομές για την αποθήκευση πληροφοριών στη μνήμη του υπολογιστή, Εισαγωγικές έννοιες στον αντικειμενοστραφή προγραμματισμό και τις κλάσεις.

Αξιολόγηση φοιτητών

Γραπτή τελική εξέταση.

Συνιστώμενη βιβλιογραφία

  • Microsoft Visual C# 2008 Βήμα, John Sharp, Εκδόσεις Κλειδάριθμος 2008, Αθήνα
  • Οδηγός της C# 3.0, Schildt, Herbert, Εκδόσεις ΓΚΙΟΥΡΔΑΣ 2009, Αθήνα
  • Visual Studio Magazine (https://visualstudiomagazine.com)
  • Code Magazine (http://www.codemag.com)