Χρήσιμες πληροφορίες για πρωτοετείς φοιτητές/τριες

Χρήσιμες πληροφορίες για πρωτοετείς φοιτητές/τριες

Αγαπητές φοιτήτριες και αγαπητοί φοιτητές,

Θα θέλαμε να σας καλωσορίσουμε στο Τμήμα μας και να σας παραθέσουμε ορισμένες χρήσιμες πληροφορίες για την ομαλή προσαρμογή σας στην Ακαδημαϊκή Κοινότητα του Πανεπιστημίου μας:

  • Οι φοιτητές/τριες θα πρέπει να παρακολουθούν τις ανακοινώσεις που αναρτώνται στην ιστοσελίδα του Τμήματος, https://mech.uniwa.gr/.
  • Δεν απαιτείται η υποβολή δήλωσης μαθημάτων για το πρώτο εξάμηνο φοίτησης
  • Οι φοιτητές/τριες του Πανεπιστημίου έχουν πρόσβαση σε πληθώρα υπηρεσιών, οι οποίες παρατίθενται στον ακόλουθο σύνδεσμο: https://www.uniwa.gr/foitites/.
  • Η αίτηση για ακαδημαϊκή ταυτότητα (φοιτητικό πάσο) υποβάλλεται από τους/τις φοιτητές/τριες ηλεκτρονικά στην Υπηρεσία Ακαδημαϊκής Ταυτότητας του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων: https://academicid.minedu.gov.gr/ μετά την ολοκλήρωση των εγγραφών και αφού προηγηθεί η χορήγηση αριθμού μητρώου και ηλεκτρονικών Ιδρυματικών κωδικών.
  • Η χορήγηση των συγγραμμάτων πραγματοποιείται μέσω της υπηρεσίας ΕΥΔΟΞΟΣ. Απαιτείται η υποβολή ηλεκτρονικής δήλωσης από τους/τις φοιτητές/τριες στη συγκεκριμένη υπηρεσία (http://eudoxus.gr/) σε ημερομηνίες που ανακοινώνονται από τη Γραμματεία.
  • Για θέματα σίτισης, στέγασης, στεγαστικού επιδόματος οι φοιτητές/τριες μπορούν να ενημερώνονται από την ιστοσελίδα της Διεύθυνσης Φοιτητικής Μέριμνας: https://merimna.uniwa.gr/.
  • Οι αιτήσεις για μετεγγραφή υποβάλλονται στο Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων σε ημερομηνίες που ανακοινώνονται από το Υπουργείο Παιδείας μετά την ολοκλήρωση των εγγραφών.

Στοιχεία επικοινωνίας της Γραμματείας του Τμήματος:

Διεύθυνση:

Πανεπιστημιούπολη Αρχαίου Ελαιώνα

Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών

Κτήριο Β, 1ος Όροφος, Γραφείο 109

Πέτρου Ράλλη & Θηβών 250

Τ.Κ.: 12241, Αιγάλεω

Τηλέφωνο: 210-5381227

e-mail: mech@uniwa.gr

Ώρες κοινού:

 Δευτέρα:  12:00 – 14:00

Τετάρτη:  9:00 – 11:00

Παρασκευή:  12:00 – 14:00

Κατά τη διάρκεια της πανδημίας η επικοινωνία γίνεται μόνο τηλεφωνικά (8:00-15:00) και μέσω e-mail.

Λαμβάνοντας υπόψη τις παρούσες δυσμενείς συνθήκες λόγω covid-19, για όσες υποθέσεις δεν είναι εφικτό να διεκπεραιωθούν ηλεκτρονικά ή με άλλο τρόπο (τηλεφωνικώς ή ταχυδρομικώς) και κρίνεται απολύτως αναγκαία η φυσική παρουσία των πολιτών, επισημαίνεται ότι η Γραμματεία θα εξυπηρετεί μόνο κατόπιν προγραμματισμένης συνάντησης, τηρουμένων πάντα των μέτρων προστασίας όπως αναφέρονται στις σχετικές εγκυκλίους, με υποχρεωτική χρήση μάσκας από τον πολίτη όσο και από τον υπάλληλο καθώς και τήρηση της απόστασης ενάμιση (1,5) μέτρου.